Перелік основних програм тренінгів та семінарів
В даному переліку представлена коротка інформація по різним тематикам навчання. З ціллю забезпечення комфортної та легкої роботи з данною продуктовою лінійкою, S&T GROUP використовували наведені нижче умовні позначення, які дозволять Вам швидко і легко знайти потрібну тему в потрібній категорії. При нашій подальшій взаємодії це дасть Вам можливість максимально точно отримати повну інформацію з вибраних тем.
Тематики програм:
Продажі та маркетинг
Управління продажами
Переговори та вплив
Клієнторієнтація
Комунікація
Ораторське мистецтво і презентації
Лідерство та особиста ефективність
Управління проектами
Програми для HR
Менеджмент та управління персоналом
Командоутворення
Логістика
Корпоративний університет
Ліцензіойні програми
Фінанси та управлінський облік
ПРИКЛАДИ ПРОГРАМ:
ПРОГРАМА: АКТИВНІ ПРОДАЖі ОТ «А» ДО «Я»
Навички та вміння, що дозволяють більш професійно здійснювати свою діяльність, підвищувати ефективність на всіх етапах процесу продажу та збільшити їх обсягу. Мета тренінгу: допомогти учасникам розвинути та опанувати навички та вміння, що дозволяють більш професійно здійснювати свою діяльність, підвищити ефективність на всіх етапах процесу продажу та збільшити їх обсяг.
Цикл продаж, особистість агента по продажам
- Психотехнологія ефективного установления контакту з клієнтом
- Невербальна комунікація в ході переговорів
- Контакти по телефону
- Дослідження потреб та можливостей клієнта
- Психотипи клієнтів та психологія впливу в продажах
- Аргументація та переконання в ході делових переговорів
- Презентація товарів та послуг
- Робота з взапереченнями клієнта
- Алгоритм работы с «трудным» клиентом
- Стратегія і тактика вирішення конфліктних ситуацій
- Повернення дебіторської заборгованності
- Стимулювання клієнта на ухвалення рішення — завершення угоди
ПРОГРАМА: GOLDEN CALL: ДЗВІНОК НА ВАГУ ЗОЛОТА
Програма розроблена для керівників відділів продажу, менеджерів по продажам, торгових представників, торгових агентів та продавців-консультантів, а також усіх тих, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.
Результати тренінгу:
- Успіх: продавати більше, приносячи прибуток собі та компанії.
- Клієенти: розширяти клієнтську базу, зберігають «старих» клієнтів, напрцьовувати нових клієнтів, створюючи лояльні партнерські відносини.
- Професіоналізм: бажати та вміти навчатись та вдосконалюватись в своїй справі, прагнути до кар’єрного росту.
- Особистий потенцыал: відчувати азарт у роботі, горіти бажанням отримати максимальний результат, видати прорив, своєю енергією надихати колег та клієнтів.
ПРОГРАМА: ТЕХНОЛОГІЯ ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ПО ТЕЛЕФОНУ
Розвиток та оволодіння навичками та вміннями, що дозволяють підвищити свою ефективність на всіх етапах процесу продажів:
- установлення контакту,
- проснення потреб та можливостей клієнта,
- презентація продукту або послуги,
- робота з запереченнями, складними клієнтами, — завершення угоди.
ТРЕНЕРИ на вибір: Ігор ХЛОПОНІН, Андрій ПАНКРАТОВ, Олексій ТОПОРОВ